Reviews

10/10

I found Mac at Marble Life when searching for someone to clean and polish our marble floors. Mac was very responsive, came right away to look at the work to be done and provided a quote. he confirmed a date that he would do the job and came right on time. In short, they did an amazing job and our floors look brand new and much much better than the original look. Mac and his assistant were courteous, clean, and worked for almost 7 hours straight. I would highly recommend Mac and Marble Life: they are trustworthy and know what they are doing. We will now continue having them service our floors. Thank you Mac

Was this review helpful?
Company Response

Thank you very much Sir.
We look forward to working with you in the future!

0/10

Called this company to repair drainage under the kitchen sink. We have 2 sinks: main sink and a smaller one. The pipe under the smaller one kept falling off and decoupling and we wanted a permanent fix. My wife was home, I wasnt. Repair guy just put a washer around the nut and tightened and charged $250.00 for a 2 minute job. lo and behold the drain slipped again and we had a flood. Called their office and they would not accept responsibility. Got another plumber who fixed for half the price by changing the drain pipes. terrible company who uses plumbers whose qualifications are suspect

1 of 1 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

Thanks for your feedback. For some reason you didn’t mention that our plumber repaired your sink in Jan 2019 and you called us back in May 2019 complaining about leak. Office explained to you that warranty on the repairs done in January 2019 already expired and then you decided to write this feedback. Please note that we do warranty our work as indicated on our invoice/contract. It is wrong of customer to expect that because work was done for them before that company is obligated to go back and fix an issue again just because customer can write a bad review.

10/10

Our bathroom sink got clogged and I tried to clear but couldn't. Called Drain rescue who were very prompt with their response and a technician came and fixed it. Excellent service from the technician, professional, courteous, and cleaned up after himself. Gave us a few tips on what to do to maintain flow of water. Highly recommend this company.

Was this review helpful?
Company Response

Thank you so much Nazmin for your feedback about our service. Our customers opinion is very important for Us. We greatly appreciate your recommendation. Thank you for choosing Drain Rescue for your plumbing and Drain repairs.

0/10

Engaged this company to do my driveway in 2014. Gave me a 2 year warranty. Right after the driveway was completed, cracks appeared and they have been "fixing" the cracks ever since. Before warranty expired, saw cracks again and called them to "fix" it yet again. They never showed up or responded. Warranty means nothing. Terrible, terrible company.

0 of 1 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

Hi Nazmin. You are not being honest here are you? This is your second 0/10 review. As you said in your first review "Tony says he will come to fix it, and the first time was responsive." This was actually correct. We have been very responsive and attentive to your driveway. Then you wrote "Before warranty expired, saw cracks again and called them to "fix" it yet again. They never showed up or responded. Warranty means nothing. Terrible, terrible company" Really? The truth is we have been very attentive to your driveway and have been there at least four times because of the damaged cause by you allowing your landscaping contractor drive very heavy equipment/machinery over your driveway. I have told you we cannot be responsible for your negligence.

0/10

I had my driveway paved by Tony (at this Company) at end of May 2014 and it has been a nightmare ever since. Cracks and little bit of sinkage. I also think that the quality of materials used is sub par. Tony says he will come to fix it, and the first time was responsive. But lately over the last 3 months he has been very unresponsive and never shows up on time and it takes multiple follow up actions on my part to get a response. My driveway does not look like a new driveway at all and Tony belittles the problems and denies that problems exist. Although in the end he admits that there is a problem. I have had 4 driveways done in the past and this one is by far the worst experience and job. I would not recommend this company.

1 of 1 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

The truth is we have been very attentive to your driveway and have been there at least four times because of the damaged cause by you allowing your landscaping contractor drive very heavy equipment/machinery over your driveway. I have told you we cannot be responsible for your negligence.

10/10

Our Old AC unit was approx. 15 years old and nearing its "deathbed". We contacted several contractors, some of whom didnt bother responding. The exception was the Team at Applewood. Prior to engagement, we visited their owned facility and were impressed. The sales Rep, Bob Ross took the time to meet with,and visit, our home (no other contractor did that) and so we chose Applewwod. Our unit was installed in July 2013 and we were and continue to be verry happy. The professionalism and courtesy exhibited during the installation by their own installation employees, and the registration and paperwork completed for the warranty and rebate incentives, contributed to our total satisfaction. Overall, a job well done and we look forward to working with Applewood in servicing our home with cooling and heating needs in the future. We would highly recommend this Company

Was this review helpful?
10/10

My wife and I are renovating our kitchen. Our search for Granite material and fabricator was endless, coming across people with varied quotes and unscrupulous behaviour. We met Natallia by accident. Her honesty, guidance, workmanship, and contacts were absolutely invaluable. We were so pleased with her and Sergi. Highly recommend.

Was this review helpful?
Company Response

Hi Nazmin and Nadia! Thank you so much for your kind words! It was a pleasure working with you and im sorry again that the granite selection process became a little stressful for you. I really love your final choice, your counters look beautiful and very elegant! Please send more pictures once the reno is completed! Thank you again for your business! Sergey & Natallia