Reviews

10/10

My great experience started with the customer service team (thanks Michelle & co) who helped me organize the installers coming out and were very kind every time I forgot to do something. The installers (shout out to Nik) were amazing! They were very professional and efficient. My wardrobes look amazing and I didn’t have to do anything but provide the materials. They installed 6 complete wardrobe systems from scratch and they all look amazing! I am grateful for their service and would recommend them to anyone who needs help with an installation of any kind.

Approximate cost of services:
$2,000.00
Was this review helpful?
Company Response

Hi Joanne,

Thanks for your review! We are so pleased that you are happy with our services, and look forward to working with you again in the future. Enjoy your wardrobes!

Cheers,
PEG Customer Care Team

0/10

No installation of the appliances was done initially because I was not told I needed special hoses. Even though I explained many times that I never knew about this requirement of the hoses when I purchased the washer/dryer they keep telling me my inconvenience is unfortunate and they are not able to compensate me for my time, frustration and inconvenience. I will never order anything from CAS again or recommend them as a company.

Approximate cost of services:
$2,700.00
1 of 1 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

Thank you very much for your review. I am very sorry for any inconvenience you have experienced due to your issues with installation. Please note that the delivery team did return to your home later that same day to complete the installation and you were provided a small discount on your installation due to the inconvenience. My apologies again.

Regards,
CAS