Canadian Choice Windows & Doors

Windows & Doors Installation & Service
Calgary AB T2H 2J7
Write a Review
Write a Review
Website
Private User
Private User
Private User reviews Toronto, ON
2/10

Whole house window replacement

The sales person did not tell the truth about how the windows I was ordering would be and when the windows were installed and I pointed out they were the wrong windows I was told the windows I was expecting do not exist. I spoke with the company and they offered to replace the windows with a different type. When I followed up they said they cannot replace the windows but they can offer a discount. When I followed up again they said they will not be giving any discount. I keep being told that the manager Richelle will call me but she has not and it is impossible to get a hold of her on the phone. This issue has still not been resolved. Luckily the other 9 windows were fine and the installer did a good job although he did not do the finishing on the outside as we are waiting for a resolution on the 5 incorrect windows.

1 of 3 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

Thank you for your review Ms. Gonzalez, your contract was very clear including diagrams of each window, you were never promised new windows as Canadian Choice supplied and installed all products per the contract you signed, you were never offered a discount as again all products were per the contract you signed. The manager Richelle did in fact speak with. Our installation department did come back and finished the exterior work. WE hope you will enjoy your new windows for years to come.

Canadian Choice Windows & Doors