Harris Plumbing

Plumbing
Head Office: 7-18 Alliance Blvd ON l4m 5a5
Write a Review
Write a Review
Website
Private User
Private User
Private User reviews Barrie, ON
0/10

Sump pump

I am extremely disappointed with Harris Plumbing. I will never use this company again nor will I recommend them. I had a sump pump installed by them that I have had serious issues with. They will not return to fix the issues without a charge! The sump they installed is under warranty but Harris Plumbing wants to charge me to return and look at the pump. Harris Plumbing does not stand behind its work. I would never recommend them to anyone.

Was this review helpful?
Company Response

Hello, is this Jerry? If not could you please call our office to discuss.
If this is Jerry, it is unfortunate that you are disappointed however we were already at your home early May to service this pump for you on a Saturday night when you called...
The actual 4 year old main pump that we repaired for you was past warranty and we replaced the float for you. Is it still not working properly?
The backup system is what my service manager is checking on with the manufacturer for you. He will contact you directly asap.
If we have not responded to you in our usual timely fashion it is due to the fact that all our staff are working from their homes and on cell phones so communications are a bit of a challenge.
For that we apologize. We will contact you to discuss exactly what is happening and of course we will do what we can and what you approve us to do.